تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزینه سرمربیگری ایران از پیشنهاد‌های اغوا کننده پرده برداشت/ اروه‌رنار: تابستان جواب می‌دهم

گزینه سر مربی گری ایران از پیشنهاد های اغوا کننده پرده برداشت/ اروه رنار: تابستان جواب پیشنهادات را می دهم

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت آفریقایی، اروه رنار سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش که گفته می‌شود پیشنهاداتی از تیم ملی ایران دریافت کرده است، به تازگی با سایت ورزشی آفریقا گفتگو کرد.

اروه رنار در این مصاحبه با رسانه آفریقایی از تمرکز خود و تیمش روی بازی‌های جام ملت‌های آفریفا ۲۰۱۹ که در تابستان پیش رو برگزار می‌شود صحبت کرد و گفت: تمام تمرکز من و بازیکنان تیمم روی بازی‌های دوستانه پیش از شروع رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا ۲۰۱۹ در کشور مصر است، تا عملکرد درخشانی در این تورنمنت از خود نشان دهیم.

رنار ادامه داد: من به قراردادی که تا سال ۲۰۲۲ با فدراسیون فوتبال مراکش بسته ام، پایبندم. من در ۹ کشور فعالیت داشتم و آزاد هستم که به هر کجا که می‌خواهم سفر کنم. چند پیشنهاد خوب مالی از چند کشور دریافت کردم، اما مطمئنا اگر یکی از این تیم‌ها پیشنهاد اغوا کننده‌ای به من دهد از جنبه ورزشی آن را می‌سنجم تا با اهداف و آرزوهایم همخوانی داشته باشد و سپس قبول خواهم کرد، چرا که یک سری رویکرد‌ها برای من مهم هستند.

پیش از این رنار در صفحه اینستاگرام خود خبر پیوستن اش به تیم ملی ایران را تکذیب کرده بود.

مسابقات جام ملت‌های آفریقا تابستان سال ۹۸ مقارن با ماه‌های (ژوئن و ژوئیه) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

مربی فرانسوی به نیمکت تیم ملی فوتبال ایران نزدیک شد

رنار سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌شود؟

سرمربی تیم ملی فوتبال از ایتالیا می‌آید

انتهای پیام/

مصاحبه رنار با رسانه آفریقایی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزینه سرمربیگری ایران از پیشنهاد‌های اغوا کننده پرده برداشت/ اروه‌رنار: تابستان جواب می‌دهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..