تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزارت جهاد:هیچ مشکلی در تامین برنج،روغن و شکر نداریم

یزدان فیض مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران  توضیح داد که از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر ۱.۵ میلیون تن برنج و بیش از ۳۵۰ هزار تن شکر به کشور وارد شده که حدود ۳۰ درصد از آن سهم بخش دولتی بوده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون در تأمین کالاهای اساسی هیچ مشکلی وجود ندارد و نوساناتی که اخیر در بازار شکر به وجود آمد از طریق واردات و تولید داخلی کنترل شده و هم اکنون شاهد حاکم شدن آرامش بر بازار این محصول هستیم.

فیض ادامه داد: ممکن است یک تا چند فروشنده سودجویی کنند و شکر را به قیمت‌های بیش از نرخ مصوب به مردم بفروشند اما کلیت بازار شکر وضعیت بهتری پیدا کرده و براساس آخرین آمارهای سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان میانگین قیمت شکر در کشور ۴,۷۳۰ تومان بوده است که فاصله چندانی با نرخ مصوب ۴۲۰۰ تومانی این کالای اساسی ندارد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران تاکید کرد: واردات کالاهای اساسی مثل برنج و شکر تا تنظیم شدن بازار آنها همچنان ادامه دارد و شرکت بازرگانی دولتی ایران به نمایندگی از وزارت جهاد کشاورزی تنها وظیفه تأمین این کالاهای اساسی مانند برنج، روغن و شکر را دارد که هم اکنون هیچ مشکلی در تأمین آنها وجود ندارد.

1717




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزارت جهاد:هیچ مشکلی در تامین برنج،روغن و شکر نداریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..