تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غر زدن به همسر ممنوع!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، چه زمانی پند و اندرز دادن به شوهرتان تبدیل به غُر زدن می‌شود؟ گاهی واقعا قصد دارید با اظهار نظر کردن در مورد مسئله‌ای، شوهرتان را راهنمایی و به او کمک کنید؛ شروع می‌کنید به حرف زدن و او گوش می‌دهد، سپس باز هم ادامه می‌دهید و او باز هم گوش می‌دهد، بحث‌تان به روز بعد نیز می‌کشد و حالا قویا در حال دفاع از نظر خود و سرزنش کردن همسرتان هستید و البته معلوم است نتیجه چه می‌شود. جایی باید مرز میان پند و اندرز و مشاوره را با غُر زدن و سرکوفت زدن مشخص کنید.

غر زدن به همسر ممنوع!

بیشتربخوانید نشانه های علاقه واقعی چیست؟

 بگذارید شوهرتان بداند موضوعی که می‌خواهید در موردش حرف بزنید واقعا برای‌تان مهم است. موضوع صحبت شما هر چه که باشد، او معمولا می‌تواند توصیه‌های شما را تحمل کند، اما غُر زدن‌تان را نه!

حالا از کجا باید بفهمید چیز‌هایی که به زبان می‌آورید پند و نصیحت است یا غُر زدن؟

می‌توانید یک روز بدون ایراد گرفتن و انتقاد کردن سر کنید؟

هر چند وقت یکبار اشتباهات جزئی شوهرتان را تصحیح می‌کنید یا عادات بد او را به رویش می‌آورید؟ بیشتر از یک بار در روز؟ خب پس شما احتمالا یک ایرادگیر هستید. سعی کنید یک روز کامل را بدون اینکه او را سرزنش یا نقد کنید پشت سر بگذارید.

شوهرتان معترض است که زیاد به او گیر می‌دهید؟

آیا همسرتان اغلب به شما می‌گوید که بابت هر چیز کوچکی به او گیر می‌دهید؟ آیا وقتی اشتباهاتش را به رویش می‌آورید حالت دفاعی به خود می‌گیرد؟ شاید علتش این است که زیاد سعی در اصلاح او دارید و احتمالا بهانه گیر و غُرغُرو هستید!

پس اگر شوهرتان می‌گوید شما زیاد ایراد می‌گیرد، بدون اینکه به دل بگیرید حرفش را بپذیرید و واقعا به خودتان و رفتارهای‌تان نگاه کنید. اگر حق با همسرتان بود از او عذرخواهی کنید و بگویید سعی می‌کنید کمتر بهانه جویی کنید.

کلا عادت دارید غُر بزنید؟

 از همین امروز شروع کنید: هر وقت ایرادی گرفتید، غُری زدید یا سرزنش کردید (نه فقط درمورد همسرتان!) یادداشت کنید و در پایان روز ببینید چند بار این کار را کردید. آیا وقتی راننده‌ی اتومبیل کناری اشتباهی کرد، داد زدید و غرولند کرید؟ آیا کار این آدم و رفتار فلان آدم عصبانی‌تان می‌کند و غُر می‌زنید؟ پس وقت آن است که نگاه و طرز فکرتان را عوض کنید.

منبع:برترین ها

انتهای پیام/

سر همسرتان غُر می‌زنید یا راهنمایی‌اش می‌کنید؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غر زدن به همسر ممنوع!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..