تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای تحریم تلویزیون توسط علی پروین چیست؟ + تصاویر

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  پس از کنار گذاشته شدن برنامه 90 ، شایعه‌ای مبنی بر تحریم صداوسیما توسط علی دایی و علی پروین دو چهره شاخص ورزش کشور در برخی کانال‌های تلگرامی منتشر شد.

بیشتربخوانید: واکنش علی عسگری به رفتن فردوسی پور از شبکه سه + فیلم

ماجرای تحریم تلویزیون توسط علی پروین چیست؟ + تصاویر

ماجرای تحریم تلویزیون توسط علی پروین چیست؟ + تصاویر

اما در همین رابطه علی پروین با تکذیب نقل قول‌هایی که از او منتشر شده عنوان کرد: اساساً تحریم صداوسیما بی‌معنی است و متوجه نمی‌شوم معنی این حرف‌ها چیست. من عاشق سریال‌های ایرانی هستم و آنها را پیگیری می‌کنم. همچنین چند تن از مدیران صداوسیما دوست من هستند.

وی اضافه کرد: من عاشق صدای عادل فردوسی‌پور هستم و او را دوست دارم اما برنامه‌اش افت کرده بود و من نمی‌پسندیدم.

* علی دایی،سرمربی سایپا نیز در جدیدترین اظهاراتش با بیان اینکه بارها این برنامه علیه من بوده و به آن انتقاداتی دارم ولی معتقدم که این برنامه نباید کنار گذاشته می‌شد.

اما دایی هیچ حرفی مبنی بر تحریم صداوسیما بخاطر کنارگذاشته شدن یک برنامه از تلویزیون به زبان نیاورد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

تحریم تلویزیون توسط پروین؛ از شایعه تا واقعیت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای تحریم تلویزیون توسط علی پروین چیست؟ + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..