تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس کمیسیون توسعه عمران شهری شورای شهر رشت: پرداخت عوارض تشویقی موجب شد بیش از ۳۰ میلیارد منابع جذب کنیم

به گزارش خبرآنلاین گیلان؛ رئیس کمیسیون توسعه عمران شهری شورای شهر رشت در هشتاد و ششمین جلسه شورا بیان داشت: امیدوارم امروز پایان اتفاقات ناخوشایند در شورا باشد و تضارب آرا زمینه ای برای اتفاقات خوب باشد.

رضا رسولی از کاستی های بوجود آمده عذر خواست و گفت: اگرچه جایگاه رشت بیش از اینهاست اما اتفاقات خوبی هم صورت گرفته است. در بین بیش از ۱۰۰۰ شهر، بسیاری از شهرها هنوز نتوانستند حقوق کارکنان خود را کامل بپردازند.

وی ابراز کرد: موجب خوشحالی است که امروز بطور جدی شرمنده کارکنان شهرداری نشده ایم و بجز بخش کوچکی از کارکنان حمل و نقل، تقریبا حقوق تمام کارکنان پرداخت شده است.

رسولی ضمن تقدیر از مدیریت و کارکنان بخش درآمد و مصوبات شورا در تصویب عوارض تشویقی، اذعان داشت: از تمامی کارکنان شهرداری و به ویژه سرپرست شهرداری تقدیر می کنم. اداره ی ۸ ماه شهر بدون تنش، شایسته تقدیر است.

رئیس کمیسیون عمران آماری از حوزه عمرانی شهرداری ارائه داد و گفت: در طول ۹ ماه گذشته بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال قرارداد عمرانی منعقد شده و ۴۰۰ میلیارد ریال در حوزه خرید اتوبوس قرارداد بسته شده است.

رسولی افزود: بخش زیادی از این قراردادها در حوزه نگهداشت است. با عوارض نمی توان شهر را اداره کرد و باید منابع سرمایه ای جداگانه اخذ کرد. مکلف کردن شهرداری برای انجام برخی پروژه ها در حوزه سرمایه گذاری ، یکی از این اقدامات بوده است.

وی افزود: دو هفته اخیر پرداخت عوارض تشویقی موجب شد بیش از ۳۰ میلیارد منابع جذب کنیم.

رسولی با اشاره به مراجعه سازندگان به شهرداری برای پرداخت عوارض، ابراز کرد: ممکن است پروانه ساخت در این مدت صادر نشود و عوارض با رقم سال بعد محاسبه شود. بنابراین طرحی تدوین شده تا سازندگانی که عوارض خود را پرداخت کرده اند، اما فرایند اداری طولانی شده است، تا اردیبهشت فرصت داده می شود تا عوارض با رقم سال جدید محاسبه نشود.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس کمیسیون توسعه عمران شهری شورای شهر رشت: پرداخت عوارض تشویقی موجب شد بیش از ۳۰ میلیارد منابع جذب کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..