تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی دانش آموزان تربت جامی برای روز‌های بحرانی

آمادگی دانش آموزان تربت جامی برای روز‌های بحرانیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی کاظمی رئیس هلال احمر تربت جام با اعلام این خبر گفت: آمادگی این تعداد امدادگر با هدف گسترش آگاهی عمومی و چگونگی مقابله با حوادث و بلایا است و این دانش آموزان تحت عنوان تیم‌های دادرس و امدادرسانی در مواقع اضطرار وارد عمل می‌شوند.

وی تصریح کرد: این تعداد افراد با شرکت در کلاس‌های اطفای حریق، حمل مصدوم، اسکان اضطراری، حمایت حیاتی، پایه و احیای قلبی، ریوی، پناه گیری، خروج ایمن شکستگی و آتل بندی عملی و تئوری فرا گرفتند.


انتهای پیام//س.ج

آمادگی دانش آموزان تربت جامی در مواقع اضطراری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی دانش آموزان تربت جامی برای روز‌های بحرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..