تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین محموله وارداتی گوشت گرم در سال 97 /31تن گوشت با بویینگ 747آمد

 این محموله 31 تنی گوشت گرم از قزاقستان بارگیری و با هواپیمای بوئینگ 747 به ایران حمل شد.
دولت به منظور تامین بازار داخلی همه ساله بخشی از گوشت مورد نیاز کشور را از طریق واردات تامین می کند اما در نیمه دوم امسال و بویژه در فصل زمستان نه تنها بهای گوشت قرمز تولید داخل در بازار افزایش چشمگیری داشت، بلکه گوشت وارداتی نیز به دلیل توزیع نامناسب به دست مصرف کنندگان نهایی نمی رسید.
به گفته مرتضی رضایی معاون بهبود تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی تاکنون 160 هزار تن گوشت قرمز سرد و تازه گوسفندی و گوساله منجمد برای تامین نیاز و تنظیم بازار وارد شده است.
علاوه بر این، بخشی از گوشت مورد نیاز بازار از طریق واردات دام زنده به کشور تامین شده است.
1717




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین محموله وارداتی گوشت گرم در سال 97 /31تن گوشت با بویینگ 747آمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..