تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل فناوری هوش مصنوعی سرویس‌های خود را گسترش می‌دهد

گوگل قابلیت‌های هوش مصنوعی سرویس‌های خود را گسترش می‌دهد ////////دپوییبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل به تازگی اعلام کرده است که ابزار تصحیح گرامر با قابلیت هوش مصنوعی خود را به صورت بومی در Google Docs برای کاربران G Suite که مجموعه ابزار وب و خدمات گوگل است، در دسترس قرار خواهد داد. تصحیح گراکر که گوگل در ماه ژولیه سال گذشته معرفی کرده بود، با استفاده از ترجمه ماشینی طراحی شده است که همان مجموعه ای از ابزارهای هوش مصنوعی است که قابلیت پردازش زبان طبیعی نرم افزار را قادر می سازد و توانایی ترجمه متن از یک زبان به زبان دیگر را دارد.

در آن زمان، ابزار تصحیح گرامر با هوش مصنوعی باید توسط یک مدیر سیستم روشن می‌شد، به این معنی که به صورت پیش‌فرض، این سیستم به صورت گسترده در دسترس نبود. در حال حاضر، گوگل اعلام کرده است که همه کاربران G Suite به این قابلیت در Google Docs دسترسی خواهند داشت. موارد ساده‌ای که این ابزار قادر به تصحیح آن‌ها است، استفاده از فعل به جای اسم یا دو عبارتی است که شبیه به هم تلفظ می‌شوند ولی جور دیگری نوشته می‌شوند. البته، این ابزار برای زبان انگلیسی کارآمد است. این ابزار کلمات نادرست را با رنگ قرمز نمایان می‌کند و زیر آن رنگ آبی می‌کشد تا شخص استفاده‌کننده بتواند آن را به صورت دقیق بررسی و تصحیح کند.

ویشنو سیواجی، یکی از مدیران ارشد G Suite در شرکت گوگل در این باره گفته است که کاربران با استفاده از ترجمه ماشینی می‌توانند خطاهای موجود در متن را به صورت همزمان با کار شناسایی و تصحیح کنند. گوگل برای این کار با استادان زبانشناسی کار کرده است تا بتواند آن را به صورت دقیق طراحی کند و هوش مصنوعی آن را به صورت دقیق در Docs تنظیم کند. به این صورت، کاربران به راحتی می‌توانند در زمان انجام کارهای مختلف از نکات ساده تا پیچیده گرامر را به صورت دقیق بررسی و تصحیح کنند.

متأسفانه، این قابلیت هنوز به صورت محدود برای کاربران تجاری فعال شده است اما گسترش این ابزار برای همه مشتریان G Suite و روشن کردن آن با استفاده از Google Docs نشانه خوبی برای شرکت‌ها است که نشان می‌دهد گوگل در حال آماده کردن خود برای داشتن مصرف‌کنندگان بیشتری در سرویس G Suite خود است.

بیشتر بخوانید: اضافه شدن «گوگل دو» به وب

انتهای پیام/

گسترش تصحیح گرامر در سرویس G Suite توسط گوگل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل فناوری هوش مصنوعی سرویس‌های خود را گسترش می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..