تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی آنر 10i در روسیه معرفی شد +تصاویر

گوشی آنر 10i در روسیه معرفی شد +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی آنر 10i با دوربین اصلی سه‌گانه هفته گذشته رونمایی شد و اکنون در بازار روسیه عرضه شده است. با وجود اینکه این گوشی شباهت زیادی به آنر 10 Lite دارد باید گفت که این دو دستگاه یکسان نیستند و تفاوت‌هایی با هم دارند که آن‌ها را از هم متمایز می‌کند.

اولین و بزرگ‌ترین تفاوت این دو گوشی در دوربین‌های اصلی آن‌ها است. همان طور که پیشتر گفتیم آنر 10i دارای یک دوربین سه‌گانه است و این به معنی آن است که این گوشی دارای یک سنسور بیشتر برای دوربین اصلی خود است. البته هر دوی این گوشی‌ها از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. در دوربین اصلی این گوشی از یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی f / ۱.۸، یک سنسور واید انگل ۸ مگاپیکسلی f / ۲.۴ و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی استفاده شده است.

گوشی آنر 10i در روسیه معرفی شد +عکس

این دستگاه مانند Honor 10 Lite از پردازنده Kirin 710 پشتیبانی می‌کند، اما با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه است که شما نمی‌توانید این مشخصات را در Honor 10 Lite پیدا کنید. به غیر از این مسئله این دو گوشی اساسا یکسان هستند. با همان صفحه نمایش ۶.۲۱ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۳۴۰، باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و اندروید ۹ پای که با EMUI 9 همراهی می‌شود. ابعاد آن‌ها نیز کاملا یکسان است البته آنر 10i دو گرم بیشتر وزن دارد. احتمالا این وزن اضافه به خاطر سنسور بیشتری است که در دوربین این گوشی استفاده شده است.

قیمت این دستگاه در بازار روسیه تا کنون اعلام نشده است، اما رسانه‌های محلی انتظار دارند که Honor 10i حداقل ۱۹۹۹۰ روبل روسیه قیمت داشته باشد که چیزی در حدود ۳۱۰ دلار یا ۲۷۴ یورو است. امیدواریم این گوشی به زودی در کشور‌های بیشتری معرفی شده و به فروش برسد.

بیشتر بخوانید: محصولات آینده اپل دنیا را شگفت‌زده خواهد کرد +جزئیات

انتهای پیام/

گوشی نسل جدید آنر معرفی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی آنر 10i در روسیه معرفی شد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..