تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر معاون رئیس جمهور از سید محسن علوی مدیرکل میراث فرهنگی کردستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، علی اصغر مونسان، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اهدای لوح تقدیر از فعالیت‌ها و زحمات مدیر کل میراث فرهنگی استان کردستان در سال ۹۷ تقدیر و تشکر کرد.

در این تقدیر نامه که از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به سید محسن علوی مدیر کل میراث فرهنگی کردستان اهدا گردید، مونسان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری و نامگذاری سال ۹۷ به نام سال حمایت از کالای ایرانی، از تلاش‌ها و زحمات سید محسن علوی در راستای تحقق شعار سال و اهتمام در جهت توسعه و اعتلای فرهنگ و هنر، تشکر و قدردانی کرده است.

انتهای پیام/ع

تقدیر از مدیرکل میراث فرهنگی استان کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر معاون رئیس جمهور از سید محسن علوی مدیرکل میراث فرهنگی کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..