تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقامت بیش از ۹۸۳ نفر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: در اولین روز از فعالیت مراکز پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در استان، بیش از ۹۸۳ نفر میهمان در مراکز اقامتی استان پذیرش شده اند.

رشید قربانی با اعلام این خبر گفت: در اولین روز از فعالیت ستاد اسکان میهمانان نوروزی استان، تعداد ۳۹۳ نفر میهمان در قالب ۱۰۲ خانوار در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان پذیرش و اسکان داده شده اند که این تعداد شامل ۹۸۳ نفر روز میهمان می‌باشد.

رشید قربانی افزود: در نوروز ۹۸ تعداد ۱۶ مرکز پذیرش در سطح شهرستان‌ها و مناطق استان برای ارائه خدمات و تسهیلات سفر به میهمانان فرهنگی پیش بینی شده است که از این تعداد دو مرکز در سنندج مستقر می‌باشد.

به گفته قربانی در نوروز ۹۸ تعداد ۱۵۹ مدرسه با یک هزار و ۲۳۹ کلاس و اتاق برای اسکان میهمانان فرهنگی مهیا شده است و حدود ۴۴۴ نفر به عنوان عوامل اجرایی در مراکز پذیرش و اسکان به میهمانان و مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.

گفتنی است فعالیت مراکز پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان از روز دوشنبه ۲۸ اسفند ماه ۹۷ آغاز و تا ۱۲ فروردین ۹۸ ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

فعالیت مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان کردستان در روز اول فعالیت خود 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقامت بیش از ۹۸۳ نفر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..