تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انعقاد تفاهم نامه ه&#16

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان و سازمان جهاد دانشگاهی واحد کردستان به منظور تعامل و همکاری در راستای آموزش جوانان در زمینه های مختلف تفاهم نامه ایی را منعقد کردند.

دراین  تفاهم نامه که به امضای جولائی مدیر کل ورزش و جوانان کردستان و چیا سهراب نژاد رئیس سازمان جهاد دانشگاهی واحد کردستان رسید موارد مهمی در خصوص اشتغال جوانان، برگزاری رویدادهای کارآفرینی، کارگاه های آموزشی و مشاوره به جوانان قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان ضمن اشاره به اینکه جوانان سرمایه های این مملکت هستند، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان کردستان خود دارای مدیریتی جوان است و میتواند با این دید به مسئله جوانان بپردازد.

وی با بیان اینکه اشتغال زایی و کارآفرینی از مسائل بسیار مهم برای جوانان است، گفت: جوانان امروز باید با مسئله ایجاد کارآفرینی و راه اندازی تعاونی های اشتغال زایی آشنا باشند و بتوانند از این طریق کسب درآمد کنند و چرخه اقتصاد استان را به حرکت درآوردند و این مهم را جهاد دانشگاهی استان کردستان میتواند به خوبی به سرمنزل برساند.

مسئول ورزش و جوانان استان کردستان تصریح کرد، پرداختن به مسائل و مشکلات جوانان و حل آن تنها با یک نهاد و ارگان انجام نمی شود و بحث آموزش از پایه های اساسی آن است.

جوولایی در پایان ضمن تشکر از خدمات جهاد دانشگاهی کردستان، یادآور‌شد: این دومین تفاهم نامه ای است که مابین این اداره و جهاد دانشگاهی استان کردستان منعقد می گردد و این مهم نشانه اعتماد متقابل این دو نهاد دولتی است و ما به خوبی می توانیم از ظرفیت های علمی، پژوهشی و فرهنگی جهاد دانشگاهی استفاده کنیم.

انتهای پیام/ع

انعقاد تفاهم نامه همکاری "رویداد های کارآفرینی" ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی واحد کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انعقاد تفاهم نامه ه&#16»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..