تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویژه برنامه‌های تحویل سال در حرم کریمه اهل بیت(س)

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حجت الاسلام والمسلمین سعیدی،تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر با تبریک سال نو گفت:ویژه برنامه حرم مطهر بانوی کرامت(س) از ساعت ۲۲ امشب و سه ساعت ونیم قبل از سال تحویل با سخنرانی آیت الله مکارم شیرازی و مداحی ذاکران اهل‌بیت (ع) در شبستان امام خمینی (ره) آغاز می‌شود.

در این جلسه دبیران کمیته‌های خدماتی، اجرایی، حمل و نقل و ترافیک، امداد و درمان، تنظیم بازار، اسکان، فرهنگی، امنیتی و نظارت گزارشی از آخرین برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای خدمات رسانی به زائران و مسافران نوروزی بیان کردند.

ویژه برنامه‌های مسجد مقدس جمکران هم ساعت ۲۲ فردا شب با برپایی جنگ قرآن، قرائت زیارت آل یاسین آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ش

سال تحویل در حرم حضرت معصومه(س)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویژه برنامه‌های تحویل سال در حرم کریمه اهل بیت(س)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..