تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشیکهای نوروزی یگان حفاظت در عرصه‌های طبیعی و ملی زنجان مستقر شدند

ساعت: 12:04 منتشر شده در مورخ: 1397/12/29 شناسه خبر: 1469541

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان با تاکید بر حفظ اراضی ملی گفت: کشیکهای نوروزی یگان حفاظت در عرصه‌های طبیعی و ملی استان مستقر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: کشیکهای نوروزی یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری از تاریخ 28 اسفند 97 تا 16 فروردین سال  1398  در  عرصه های منابع طبیعی استان مستقر خواهند شد.

وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده جهت حراست از عرصه ها در تعطیلات نوروزی بیان کرد: کشیکهای نوروزی یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری از تاریخ 28 اسفند 97 تا 16 فروردین سال  1398 در عرصه‌های منابع طبیعی استان مستقر خواهند شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان عنوان کرد: در این راستا همکاری و هم افزایی سایر یگانهای استان در جهت برخورد با متخلفین صورت خواهد گرفت.

خسروی با اشاره به دستور معاونت پسشگیری از وقوع جرم دادگستری در حوزه ممانعت از تصرف اراضی استان زنجان اعلام کرد: گشتهای حفاظت از منابع طبیعی در جهت جلوگیری از اقدامات و تصرفات غیر قانونی اراضی ملی به طور مستمر برقرار خواهد شد.  

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان عنوان کرد: در سطح شهرستانهای تابعه استان نیز کشیک پاسگاههای ویژه منابع طبیعی نسبت به برقراری گشتهای حفاظتی اقدام خواهند کرد.

وی تخریب کنندگان اراضی ملی را طمع‌کار دانست و افزود: عده‌ای به دلیل انجام کشت بهاره و کشت پاییزه اقدام به تخریب اراضی ملی می کنند که به هیچ عنوان مورد تائید قانون نیست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشیکهای نوروزی یگان حفاظت در عرصه‌های طبیعی و ملی زنجان مستقر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..