تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۴ مسجد فریدونکنار آماده استقبال از معتکفان

ساعت: 11:23 منتشر شده در مورخ: 1397/12/29 شناسه خبر: 1469468

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فریدونکنار عنوان کرد؛

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فریدونکنار با اشاره به اینکه اعتکاف دارای اثربخشی فراوان است گفت: امسال مراسم اعتکاف در ۱۴ مسجد فریدونکنار برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام نورعلی حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به فرارسیدن ایام اعتکاف اظهار کرد: مراسم اعتکاف دارای اثربخشی فراوان و تجدید قوای معنوی برای ادامه مسیر زندگی هر فرد است.
 
وی خاطرنشان کرد: حضور پرشور جوانان و نوجوانان در این مراسم که بسیاری از آن‌ها از نسل چهارم انقلاب هستند بسیار دلگرم کننده برای نظام، انقلاب و رهبری است.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی فریدونکنار تصریح کرد: در حالی که وضعیت اقتصادی و معیشتی کشور مطلوب نبوده اما مردم با اشتیاق زیاد در این مراسمات حضور پیدا می کنند که نشان دهنده ایستادگی این مردم بر روی باورها و عقاید آن‌ها است که در هیچ شرایطی تغییر پیدا نمی‌کند.
 
حسن‌پور یادآور شد: امسال مراسم اعتکاف در ۱۴ مسجد فریدونکنار برگزار می‌شود که ۹ مسجد آن در شهر و ۵ مسجد روستایی آمادگی برگزاری این مراسم را دارند.
 
وی عنوان داشت: با توجه به اینکه امسال مراسم اعتکاف با فرارسیدن سال نو مصادف شده است امکان کاهش ثبت‌نام برای حضور در این مراسم وجود دارد.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی فریدونکنار با اشاره به اینکه سطح کیفی و برنامه‌های مراسم اعتکاف امسال بالاتر خواهد بود گفت: برای بالابردن سطح کیفی مراسم اعتکاف برای معتکفین، علاوه بر اینکه از روحانیون و ائمه جماعات مساجد استفاده می‌شود یک گروه تبلیغی هشت نفره از دفتر تبلیغی حوزه علمیه قم در مساجد برگزار کننده مراسم اعتکاف حضور پیدا می‌کنند تا برنامه‌های متنوعی اجرا کنند.
 
حسن‌پور با بیان اینکه گروه تبلیغی به صورت دوره‌ای در مساجد مشخص حاضر می‌شوند، اظهار کرد: این گروه تبلیغی علاوه بر اینکه در مساجد برای معتکفین برنامه اجرا می کنند در مکان‌های تفریحی و گردشگری هم حاضر شده تا به اجرای برنامه‌های متنوع برای مسافران نوروزی بپردازند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۴ مسجد فریدونکنار آماده استقبال از معتکفان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..