تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترکیه میزبان اولین مسابقات جام باشگاه‌های فوتبال ساحلی جهان

ترکیه میزبان اولین مسابقات جام باشگاه‌های فوتبال ساحلی جهان

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین دوره رسمی مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های جهان با حضور تیم‌های به نام از پنج قاره مختلف از تاریخ اول لغایت هفتم مهر به میزبانی شهر استامبول ترکیه زیر نظر فیفا برگزار خواهد شد.

بنابر دستورالعملی که به فدراسیون فوتبال کشور‌های زیر مجموعه فیفا اعلام شد، باشگاه‌های متقاضی شرکت در این مسابقات تا ۳۱ تیرماه ۹۸ فرصت دارند که با هماهنگی و معرفی از طرف فدراسیون فوتبال کشور‌های متبوع، نسبت به اعلام حضور در این مسابقات اقدام نمایند.

برای حضور در این مسابقات محدودیتی از نظر معرفی تعداد تیم‌های شرکت کننده برای کشور‌های آسیایی وجود ندارد و فدراسیون فوتبال هر کشور مجاز خواهد بود در صورت صلاحدید چند تیم به این مسابقات اعزام نماید اعضا هر تیم در این مسابقات شامل ۱۲ بازیکن و ۳ همراه خواهد بود و جمعاً به هریک از تیم‌های برتر ۱۵ مدال داده خواهد شد.

تیم‌های شرکت کننده میتوانند نفرات اضافی به همراه داشته باشند. ولی در صورت کسب عنوان‌های اول تا سوم به هر تیم بیشتر از ۱۵ مدال داده نخواهد شد. همچنین هزینه‌های ایاب و ذهاب، اسکان و تغذیه بر عهده تیم‌های شرکت کننده خواهد بود و میزبان مسئولیتی ندارد.

جایزه قهرمان اولین دوره این رقابت‌ها ۴۰ هزار دلار خواهد بود که با توجه به قیمت این روز‌های دلار جایزه اولین دوره مسابقات جام باشگاه‌های جهان معادل ۵۰۰ میلیون تومان خواهد بود. تیم‌هایی حق حضور در مسابقات را دارند که رسماً از سوی فدراسیون فوتبال کشور خود به کمیته برگزاری مسابقات معرفی گردند.

بیشتر بخوانید:

ژاپن گربه سیاه ورزش ایران

احمدزاده: باخت مقابل عمان هرگز باعث تضعیف روحیه بازیکنان ما نخواهد شد

ایران ۲ - ژاپن ۳/ سومین تیم برتر دنیا در کسب سهمیه جام جهانی ناکام ماند

انتهای پیام/

اولین مسابقات جام باشگاه های فوتبال ساحلی دنیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترکیه میزبان اولین مسابقات جام باشگاه‌های فوتبال ساحلی جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..