تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمجید رسانه چینی از تیم ملی فوتسال ایران

رسانه شینهوا به تمجید از عملکرد ملی پوشان فوتسال ایران پرداخت.

تمجید رسانه چینی از تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه چینی شینهوا، تیم ملی فوتسال ایران امسال عملکرد فوق العاده‌ای داشت و درنهایت توانست با اقتدار بر بام آسیا بایستد.

فوتسالیست‌های ایرانی با شایستگی بالا و با کسب ۱۶۶۳ امتیاز در جایگاه سوم رنکینگ جهانی و اول آسیا قرار دارد و هم چنان برای رقبای اروپایی و آسیایی خود خط و نشان می‌کشد. تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا در جایگاه اول و دوم این لیست قرار گرفتند.

تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی پیشین توانست سوم شود و تیم مدعی پرتغال را از میان بردارد. بازیکنان ایرانی برای مسابقات جام جهانی ۲۰۲۰ و مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

تیم‌داری سرمربی تیم ملی فوتسال شفاف سازی شد

جنجال چند میلیونی در فوتسال/ وقتی یک امضا می‌تواند صفر‌های قیمت یک تیم را حذف کند

از جنجال هیئت مدیره تا کتک کاری در دیدار های فوتسال

انتهای پیام/

تمجید چینی ها از تیم ملی فوتسال ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمجید رسانه چینی از تیم ملی فوتسال ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..