تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشش اسکیت سواران ایرانی در مسابقات المپیک ویژه

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسکیت سواران کشورمان در مسابقات جهانی المپیک ویژه که به میزبانی ابوظبی برگزار می‌شود موفق شدند سه مدال طلا و یک برنز کسب کنند، ندا غفاری از استان البرز، در دو ماده اسکیت مسیر مستقیم و اسکیت مارپیچ دو مدال طلا کسب کرد، همچنین حامد تورانی و سعید ایلالی اسکیت سواران مازندرانی هم به ترتیب به مدال‌های طلا و برنز این مسابقات دست یافتند تا جمع مدال‌های اسکیت سواران کشورمان در مسابقات جهانی المپیک، ویژه معلولین کم توان ذهنی به عدد ۴ برسد.

المپیک ویژه یک برنامه بین المللی است که در بر گیرنده تمرینات و مسابقات ورزشی برای بیش از یک میلیون کودک و بزرگسال کم توان ذهنی است و هدف سازمان بین المللی المپیک ویژه فراهم کردن فرصت تبدیل شدن به یک شهروند مفید و مثمر ثمر برای تمام افراد کم توان ذهنی است تا این افراد در جامعه پذیرفته شده و مورد احترام قرار گیرند.

این مسابقات هر ۴ سال یکبار به صورت المپیک و با شرکت ورزشکارانی از بیش از ۱۶۰ کشور در ۲۲ رشته ورزشی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نتایج اسکیت سواران ایرانی در مسابقات المپیک ویژه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشش اسکیت سواران ایرانی در مسابقات المپیک ویژه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..