تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزبانی خوزستان برای جام جهانی کشتی فرنگی سال ۲۰۱۹

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در دیدار حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی با دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در اهواز، تفاهم نامه میزبانی این استان از رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی در سال ۲۰۱۹ میلادی به امضای طرفین رسید.

غلامرضا شریعتی در این جلسه با اشاره به جایگاه ویژه ورزش کشتی در بین مردم ایران و بالخصوص خوزستان گفت: تمامی مسئولان و امکانات استان را بسیج می‌کنیم تا میزبان شایسته‌ای برای جام جهانی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم خوزستان علاقه ویژه‌ای به کشتی فرنگی دارند و امیدوارم با حضور تیم‌های قدرتمند خارجی و تیم ایران، شاهد مبارزات خوب و تماشاگرپسندی در این مسابقات باشیم.

حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌های استاندار خوزستان از ورزش پرافتخار کشتی کاپ قهرمانی تیم ایران در رقابت‌های بین المللی جام تختی در اندیمشک را به دکتر شریعتی اهداء کرد. افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان و مرعشیان رییس هیات کشتی خوزستان نیز در این نشست حضور داشتند.

رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی در سال ۲۰۱۹ میلادی آذرماه سال ۹۸ با حضور هشت کشور برتر دنیا برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:پایان مهلت نام نویسی برای ریاست فدراسیون کشتی/ ۲۱ نفر ثبت نام کردند

انتهای پیام/

تفاهم نامه میان بنی تمیم و استاندار خوزستان برای میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزبانی خوزستان برای جام جهانی کشتی فرنگی سال ۲۰۱۹»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..