تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رژیم خوراکی ضد استرس ویژه تعطیلات نوروز

عوارض جسمانی استرس

استرس بیش از اندازه می‌تواند زمینه ساز ابتلای افراد به انواع بیماری‌ها از جمله سردرد شدید، گرفتگی و درد معده، افزایش وزن بی‌رویه و مواردی از این دست باشد که نشان دهنده وجود مشکل در سلامت افراد است.

هنگام استرس خوردن مواد شیرین و پرقند مانند کیک و شکلات می‌تواند زیان آور باشد؛ مصرف خوراکی‌هایی، چون سیب زمینی سرخ کرده و انواع سس‌ها سبب موفقیت بیشتر در امور نمی‌شود و نیاز است افراد مواد خوراکی سالم استفاده کنند.

شکلات تلخ یکی از مواد خوراکی مفید برای سلامت بدن و رفع استرس است، این ماده خوراکی می‌تواند زمینه ساز رشد مو‌ها شود.


دانه‌های غلات نیز به دلیل وجود مواد شیمیایی ویژه سبب افزایش تمرکز و کنترل کار‌ها می‌شود.
از میان میوه‌ها موز، دارای خواصی منحصربه فرد برای رفع مشکل بی‌خوابی است.
از جمله دیگر خوراکی‌های رفع کننده استرس ماهی‌های چرب،آب سالم و شیر است.
دانه‌های آجیل نیز دارای مقادیر مختلف مواد خوراکی سالم هستند و می‌توانند برای آرام سازی ضربان قلب و رفع استرس مورد استفاده قرار گیرند.
خوراکی‌های حاوی ویتامین C. نیز برای سلامت بدن و جلوگیری از استرس بسیار اثرگذار هستند.

منبع:Everyday Health
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رژیم خوراکی ضد استرس ویژه تعطیلات نوروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..