تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروازهای هواپیمایی ماهان به مقصد پاریس لغو شد

یک رسانه غربی از لغو پروازهای شرکت هواپیمایی «ماهان» به مقصد پاریس مورخ ۱۲ فروردین ۹۸ و به واسطه تحریم‌های دولت فرانسه خبر داد.

«خبرگزاری فرانسه» سه‌شنبه شب به وقت تهران نوشت که بنا به گفته‌های مسئولان شرکت ماهان در تهران، پروازهای آتی این شرکت به مقصد پاریس لغو شده است.

 یک مسئول خدمات مشتریان این شرکت واقع در «فرودگاه امام خمینی» در پاسخ به سئوال خبرگزاری فرانسه گفت : «به ما اعلام شده که تمامی پروازهای این شرکت به مقصد پاریس از اول آوریل (۱۲ فروردین ۹۸) لغو شده‌اند.»

این مقام شرکت ماهان بدون ارائه جزئیات بیشتر دلیل لغو برنامه پروازی به پاریس را «تحریم‌های فرانسه علیه ایران» اعلام کرد.

ماهان، به عنوان دومین خطوط هوایی ایران در هفته بیش از چهار پرواز به مقصد پاریس دارد.  این شرکت در سال ۲۰۱۱ در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار گرفت.

وبگاه «واشنگتن‌فری‌بیکن» از رسانه‌های نزدیک به نومحافظه‌کاران آمریکایی نیز اخیرا گزارش کرد که  دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در تلاش بوده تا متحدان اروپایی خود را به تحریم شرکت ماهان مجاب کند.

 برلین نیز در دی ماه ۹۷، پروازهای این شرکت به مقصد آلمان را لغو کرد. وزارت خارجه آلمان در توجیه اقدام خود اعلام کرد، این تصمیم برای محافظت از منافع سیاست خارجی و امنیتی برلین لازم بوده است.

17231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروازهای هواپیمایی ماهان به مقصد پاریس لغو شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..