تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش برنامه مامان گلی از شبکه پویا

پخش برنامه مامان گلی از شبکه پویابه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه «مامان گلی» با اجرایی از مریم اکبری تا ۲۸ خرداد ۹۸ از شبکه پویا در ۶ آیتم ویژه کودکان پخش می‌شود.

مجری برنامه مامان گلی گفت: فصل ششم برنامه مامان گلی در ۹۰ قسمت از تاریخ ۲۸ اسفند برای پخش آماده شده است. در واقع یکی از برنامه‌های پر مخاطب ویژه خردسال است و با رویکرد آموزش در قالب نمایش و خلاقیت‌های نمایشی برای خردسالان طراحی شده است.

مریم اکبری افزود: این برنامه هر روز از ساعت ۸ تا ۱۴ در ۶ آیتم جداگانه و با یک موضوع اصلی در شبکه پویا در فواصل برنامه‌های مختلف پخش می‌شود.

وی ادامه داد: این برنامه ۲۰ عروسک ثابت دارد که صداپیشگی و عروسک گردانی آن‌ها بر عهده خودم است. همچنین در آیتمی با نام نمایش بازی هم که در راستای همان موضوع روز طراحی شده است، با وسایل بازیافت و یا دور ریز، مجری کاراکتری طراحی می‌شود و موضوع دنبال و پیگیری می‌شود.

هدف اصلی این برنامه آموزش به خردسالان در قالب نمایش و عروسک است. چرا که برای خردسال یکی از بهترین شیوه‌های آموزش و تربیت استفاده از ابزاری اینگونه است.

برنامه مامان گلی با تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی نیک روش و با اجرای مریم اکبری ویژه خردسال است که هم اکنون فصل ششم آن از شبکه کودک و کانال پویا برای پخش آماده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش برنامه مامان گلی از شبکه پویا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..