تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودکشی همزمان دختر و پسر جوان + تصاویر

با کشف جسد حلق آویز شده دختر و پسر جوانی در جنگل‌های ساری، تحقیقات جنایی در اینباره آغاز شد.


به گزارش شمانیوز، ساعت ۱۷ روز پنجشنبه افرادی که برای تفریح به جنگل‌های ساری رفته بودند، با جسد حلق آویز دختر و پسر جوانی به یک درخت روبرو شدند. بلافاصله موضوع به پلیس اعلام شد. با حضور ماموران پلیس و بازپرس ویژه قتل ساری در محل کشف جسد در جنگل‌های اطراف کیاسر استراحتگاه جمال الدین کلا تحقیقات در خصوص خودکشی یا قتل زن و مرد جوان آغاز شد.

خودکشی همزمان دختر و پسر جوان + تصاویر


بررسی‌های اولیه نشان می‌داد دختر ۲۰ ساله و پسر ۲۵ ساله اهل یکی از روستا‌های میاندرود هستند که ساعتی پس از ترک روستا جسدشان در جنگل ساری پیدا شده است.

خودکشی همزمان دختر و پسر جوان + تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودکشی همزمان دختر و پسر جوان + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..