تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوربین‌های طرح کاهش در ایام نوروز فعالند

محسن پورسیدآقایی با بیان اینکه از امروز٢٩ اسفندماه تا صبح روز ١٧ فروردین ماه سال٩٨، طرح ترافیک و زوج و فرد اجرا نمی‌شود،گفت: دوربین‌های ثبت تخلف سطح پایتخت، برای ثبت کد تخلف ورود غیرمجاز به طرح ترافیک و زوج و فرد غیر فعال است.

وی با بیان اینکه با وجود عدم اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد، اما طرح کاهش اجرا می‌شود گفت:طرح کاهش به صورت ٢۴ ساعته و هفت روز هفته بدون تعطیلی اجرا می‌شود.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: کد تخلف عدم معاینه فنی خودروها برای دوربین های سطح شهر فعال است و شهروندان دقت لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه خودروهای تولید سال٩٣ به قبل و ٢٠١۴ به قبل مشمولان جدید معاینه فنی هستند گفت: رانندگان دقت داشته باشند که نداشتن معاینه فنی به معنای جریمه ۵٠ هزار تومانی است.

۴٢٢٣٧




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوربین‌های طرح کاهش در ایام نوروز فعالند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..