تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکر سیاوش مظلومی‌پور رهسپار خانه ابدی شد

مراسم تشییع پیکر سیاوش مظلومی پور، هنرمند نقاش و تصویرگر پیشکسوت صبح امروز با حضور خانواده او، جمعی از هنرمندان و دوستدارانش از مقابل خانه هنرمندان برگزار شد.

در این مراسم نظری نوری، نقاش کشورمان گفت: دیشب تا صبح آسمان برای سیاوش مظلومی پور گریه کرد. بارید نمی‌دانم آب برای قلم‌های سحر آمیزش می‌آورد یا در فقدانش می‌گریست. سیاوش مظلومی پور شاعر آبرنگ بود. آبرنگ را می‌سرود. غزل‌های سیاوش مظلومی پور همه جا می‌درخشیدند؛ او  مظهر زندگی و اخلاق بود.

وی افزود: سیاوش مظلومی پور یک انسان عارف بود؛ چون توانسته بود از وجودش کینه، حسد و بخل را بیرون بریزد. هیچگاه کوچکترین اخمی نمی‌کرد و همیشه با لبخند نقاشی می‌کشید. زندگی را دوست داشت. ایران را دوست داشت و آفتاب‌های گرم درخشان را به این سرزمین می‌تاباند. حقیقتاً به روانی شعر حافظ و سعدی نقاشی آبرنگ می‌کرد و نقاشی هایش هیچگاه گم نمی‌شود.

۲۴۱۲۴۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکر سیاوش مظلومی‌پور رهسپار خانه ابدی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..