تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسافران مست هواپیما را به رینگ بوکس تبدیل کردند! +فیلم

مسافران هواپیما را به رینگ بوکس تبدیل کردند! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه درگیری مسافران در داخل یک هواپیمای خطوط مسافربری اسکاتلند را به تصویر می‌کشد. این درگیری در یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت رایان ایر که از گلاسکوی اسکاتلند به مقصد جزیره تنریف اسپانیا پرواز می‌کرد، رخ داد.

عامل اصلی نزاع یک مسافر زن بود که در حالی که کفشی به پا نداشت قصد داشت از سریس بهداشتی هواپیما استفاده کند. این درگیری هنگامی رخ داد که هواپیما در آسمان در پرواز بود.

ویدئوی که توسط یکی از مسافران و با کمک تلفن همراه تهیه شده است چند مسافر را در حالی که به سمت یکدیگر مشت پرتاب می‌کنند و هواپیما را تبدیل به رینگ بوکس کرده‌اند نشان می‌دهد. در این ویدئو صدای زن مهماندار هواپیما شنیده می‌شود که در حالی که فریاد می‌زند، تلاش می‌کند تا مسافران را از یکدیگر جدا کند. این درگیری دقایقی پس از برخاستن هواپیما به آسمان در ساعت ۶.۱۰ دقیقه صبح روز شنبه و در مقابل چشمان وحشت زده زنان و کودکان رخ داد.

شدت درگیری آنقدر زیاد بود که پس از فرود هواپیما بر روی کف کابین مسافران و درب‌های هواپیما لکه‌های خون دیده می‌شد. بنا بر گفته " بن واردروپ"، فردی که این ویدئو را تهیه کرد عامل درگیری یک مسافر زن بود که در حالی که کفشی به پا نداشت قصد داشت از توالت هواپیما استفاده کند.

او در توضیحی در این باره گفت: "این درگیری به دلیل نپوشیدن کفش توسط زنی که قصد داشت از توالت هواپیما استفاده کند رخ داد. یکی از مسافران مرد که به دلیل مصرف مشروبات الکلی بسیار مست بود از رفتن این زن به توالت ممانعت به عمل آورد و در ادامه درگیری شدیدی بین این مسافر مرد و نامزد زن جوان رخ داد. هنگامی که هواپیما فرود آمد هر دو نفر در حالی که بسیار مست بودند با یکدیگر به شدت درگیر شدند."

در ادامه و پس از فرود هواپیما پلیس محلی اسپانیا اقدام به بازداشت دو مسافر مرد کرد. سخنگوی شرکت هواپیمایی رایان ایر نیز در این باره گفت: "خدمه پرواز از پلیس فرودگاه خواستند تا دو مسافر مرد را که با یکدیگر درگیر شده بودند بازداشت کنند. هر دو مسافر توسط پلیس بازداشت و به اداره پلیس محلی منتقل شدند.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که یک مسافر مست موجب آشوب و بی نظمی در داخل یک هواپیمای مسافربری می‌شوند. پیش‌تر نیز درگیری یک مسافر مست با مسافران در داخل یکی از هواپیما‌های خطوط هوایی استرالیا موجب ایجاد بی نظمی در حین پرواز و در نتیجه فرود اضطراری هواپیما شد. این درگیری در پرواز TR ۷ یک فروند هواپیمای مسافربری که از گولد کست استرالیا به مقصد سنگاپور پرواز می‌کرد رخ داد.

انتهای پیام/

مسافر مست هواپیما را بهم ریخت!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسافران مست هواپیما را به رینگ بوکس تبدیل کردند! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..