تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لامبورگینی در سال آینده از ابرخودروی هیبریدی خود رونمایی خواهد کرد+ تصاویر

لامبورگینی در سال اینده از ابرخودرو هیبریدی خود رونمایی خواهد کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت لامبورگینی چند وقتی هست که ساخت خودرو‌های هیبریدی را زیر نظر دارد و به نظر می‌رسد در نمایشگاه خودرو فرانکفورت (نمایشگاه بین الملی خودرو آلمان که به نمایشگاه خودرو فرانکفورت معروف است، یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های خودرو در جهان است که هر دو سال یکبار در فصل پاییز در فرانکورت آلمان برگزار می‌شود) شاهد معرفی اولین مدل هیبریدی لامبورگینی باشیم. به تازگی مدیر ارشد بازرگانی لامبورگینی در مصاحبه‌ای با سایت Motoring اعلام کرد که این شرکت در حال تولید یک ابرخودرو هیبریدی است که در حال حاضر با نام LB48H شناخته می‌شود.

فدریکو فوشینی (مدیر ارشد بازرگانی لامبورگینی) اطلاعات خیلی جزئی از این مدل ارائه نکرد، اما اعلام کرد که مدل هیبریدی همانند لامبورگینی وننو، رونتون و سنترانیو در تعداد محدودی تولید خواهد شد. همانطور که می‌دانید تعداد تولید محدود لامبورگینی ۶۳ نسخه است که به پایه‌گذاری این شرکت در سال ۱۹۶۳ میلادی اشاره دارد و نکته قابل توجه آن است که در حال حاضر که حتی این مدل به صورت رسمی معرفی نشده، اما تمام ۶۳ نسخه آن پیش فروش شده است.

لامبورگینی در سال آینده از ابرخودروی هیبریدی خود رونمایی خواهد کرد

به نظر می‌رسد طراحی نهایی این ابرخودرو شبیه به طرح مفهومی Terzo Millennio باشد که شامل جلوبندی حجیم و تهاجمی به همراه چراغ‌های ال‌ای‌دی یک‌پارچه و باریک است، البته هیچ چیز در مورد طراحی این مدل قطعی نیست. اما ابرخودرو جدید لامبورگینی از نظر فنی قطعا شباهتی به مدل Terzo Millennio نخواهد داشت، این مدل از پیشرانه معمول لامبورگینی با ظرفیت ۶.۵ لیتر و ۱۲ سیلندر بهره می‌برد، اما وجه تمایز این مدل استفاده از پیشرانه الکتریکی است که در کنار پیشرانه ۱۲ سیلندری توان خروجی را به بیش از ۸۳۰ اسب بخار می‌رساند. سیستم انتقال نیرو پیشرانه ۱۲ سیلندر را به چرخ‌های عقب و پیشرنه الکتریکی رابه چرخ‌های جلو می‌فرستد. البته احتمال تغییر در مشخصات اعلام شده وجود دارد.

لامبورگینی در سال آینده از ابرخودروی هیبریدی خود رونمایی خواهد کرد

فدریکو فوشینی اعلام کرد که لامبورگینی در کنار مدل LB48H یک سوپرایز برای طرفداران خود در نمایشگاه فرانکفورت خواهد داشت. البته فوشینی از فاش کردن اطلاعات بیشتر خودداری کرد، اما پیش‌بینی می‌شود این سوپرایز نسخه هیبرید پلاگ-‌این شاسی بلند Urus باشد. وی همچنین در مورد جانشین لامبورگینی اونتادور مواردی را اعلام کرد، که طبق صحبت‌های فوشینی این جانشین تا سال ۲۰۲۰ معرفی نخواهد شد. همچنین جانشین اونتادور به سیستم قدرت هیبرید پلاگ-‌این مجهز خواهد بود که رنج پیشرانه الکتریکی آن به تنهایی ۳۰ تا ۵۰ کیلومتر خواهد بود.

لامبورگینی در سال آینده از ابرخودروی هیبریدی خود رونمایی خواهد کرد

بیشتر بخوانید: گوشی آینده شیائومی همراه با پردازنده Snapdragon 855 ارائه می‌شود +تصاویر

انتهای پیام/

محصول جدید لامبورگینی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لامبورگینی در سال آینده از ابرخودروی هیبریدی خود رونمایی خواهد کرد+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..