تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

فرود شجاعی پور به عنوان معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

به گزارش سایت پی ان یو نیوز در نشستی با حضور رئیس و مدیران ستادی دانشگاه پیام نوراستان مدیر جدید فرهنگی دانشگاه پیام نورکهگیلویه و بویراحمد معرفی شد. دراین نشست ابتدا رئیس دانشگاه پیام نوراستان درسخنانی گفت با توجه به حساسیت مقوله فرهنگ و با عنایت به اینکه امورات فرهنگی درجامعه ما خصوصا دانشگاه یکی از مهمترین امورات می باشد می طلبد که همه ماها نسبت به این امراحساس مسئولیت نماییم. دکتر سجادی گفت امیدوارم راهی که تا این نقطه رسیده با تلاش مدیر جدید فرهنگی دانشگاه ادامه پیدا کند و به سر منزل مقصود برسد.

رئیس دانشگاه پیام نوراستان دربخش پایانی سخنان خود برتعاملات مجموعه فرهنگی دانشگاه با ادارات برون سازمانی مرتبط با حوزه فرهنگ و همچنین تعامل خود با حوزه معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی سازمان تاکیدکرد.


درپایان این مراسم از زحمات آقای مصدق میرگوشه مدیر قبلی تقدیر و آقای دکترفرود شجاعی پور به سمت مدیر جدید فرهنگی دانشگاه پیام نوراستان منصوب شد. 

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۷ کلیک کنید

    هرگونه سوال و دریافت مشاوره تحصیلی (از ابتدایی تا دکتری) مدارس و دانشگاه ها (تیزهوشان،نمونه دولتی،سراسری، دانشگاه آزاد،علمی کاربردی و پیام نور) با شماره های زیر تماس بگیرید.

تماس از تلفن ثابت 9099071375 (سراسر کشور)- تماس از تلفن ثابت 9092305784 (در تهران)- تماس از طریق موبایل همراه اول: 99221106

پاسخگویی کارشناسان سامانه ندای مشاور 24 ساعته




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..