تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاطره وزیر ارتباطات از قهرمان زندگی‌اش

۸۴۴۲۸۳

۱۷۹۴ 

محمد جواد آذری جهرمی به مناسبت روز پدر، با انتشار عکسی در اینستاگرامش نوشت: پدرم حاج رجبعلی قهرمان زندگی من است.

برترین‌ها: محمد جواد آذری جهرمی به مناسبت روز پدر، با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت: پدرم حاج رجبعلی قهرمان زندگی من است. زمانی‌که تنها دو سال داشت، پدربزرگم به علت شیوع طاعون در جهرم فوت می‌کند و او مجبور می‌شود از همان کودکی برای تامین هزینه‌های خانواده پرجمعیت خود به سختی کار کند.

اگرچه هیچ‌گاه فرصت نکرد که خواندن و نوشتن بیاموزد، اما درس زندگی، انصاف و مردم‌داری را به ما آموخت. هیچ خاطره بدی از پدرم به خاطر ندارم آن‌قدر که دوست‌داشتنی و مهربان بود.

امسال هم روز پدر فرا رسید و دلم بیشتر برایش تنگ شد. ان‌شاءالله در شب عید میلاد امیرالمومنین (ع)، مهمان سفره احسان و کرم آن امام جلیل‌القدر باشد. روز پدر بر همه مبارک، قدر پدر خود را بدانیم.

خاطره وزیر ارتباطات از قهرمان زندگی‌اش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاطره وزیر ارتباطات از قهرمان زندگی‌اش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..