تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استرالیا، سفیر ترکیه را احضار کرد

۸۴۴۲۷۹

۱۶۷۸ 

نخست‌وزیری استرالیا، سفیر ترکیه را ابرای ارائه توضیحاتی درباره اظهارات رئیس‌جمهور این کشور احضار کرد.

خبرگزاری فارس: دولت استرالیا بامداد چهارشنبه سفیر ترکیه را برای ارائه توضیحات درباره اظهارات تند رئیس‌جمهور این کشور درباره حمله تروریستی نیوزیلند، احضار کرد.

به نوشته وبگاه شبکه «اِی. بی. سی» سفیر ترکیه در استرالیا به دستور «اسکات موریسون» نخست‌وزیر این کشور احضار شده و مراتب اعتراض و ناخشنودی دولت کانبرا به اطلاع وی رسانده شد.

موریسون در گفت‌وگو با سفیر ترکیه گفت: «به نظرم، این اظهارات کمک‌کننده نیست و احساس میکنم که به من توهین شده است».

«رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه روز گذشته طی یادداشتی در روزنامه «واشنگتن» با انتقاد از افزایش اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی دولتی در اروپا، نوشت که مهاجم استرالیایی فاجعه نیوزیلند، تفاوتی با تروریست‌های داعشی ندارد.

بامداد گذشته به وقت تهران (ظهر جمعه به وقت محلی) بود که رسانه‌های نیوزلندی از وقوع حمله مسلحانه به مسجد «النور» در شهر «کریستچرچ» خبر دادند. درپی حمله «برنتون تارانت» تروریست مسلح به نمازگزاران جمعه در دو مسجد در نیوزلند، حداقل 50 نفر کشته و 30 تن دیگر مجروح شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استرالیا، سفیر ترکیه را احضار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..