تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه کیک ماست فرانسوی / مواد لازم جهت تهیه کیک ماست فرانسوی

طرز تهیه کیک ماست فرانسوی / مواد لازم جهت تهیه کیک ماست فرانسوی - ساعت24 هدر موبایل تلگرام ساعت 24 سفر باتو کیک ماست فرانسوی

ساعت 24-طرز تهیه کیک ماست فرانسوی / مواد لازم جهت تهیه کیک ماست فرانسوی / بهترین طرز پخت کیک ماست / طر تهیه کیک خوشمزه / نکات تهیه کیک ماست

مواد لازم جهت تهیه کیک ماست فرانسوی:
پیمانه  لیوان فرانسوی دسته داره.
آرد دو پیمانه بعلاوه یک چهارم پیمانه
بکینگ پودر سه قاشق چایخوری
نمک یک چهارم قاشق چایخوری
شکر  یک پیمانه به علاوه یک چهارم پیمانه
ماست شیرین (ترجیحا خامه ای) یک پیمانه
روغن مایع نصف پیمانه
تخم مرغ سه عدد
وانیل پودری  نصف قاشق چایخوری

طرز تهیه کیک ماست فرانسوی:
در ابتدا تخم مرغ ها ، شکر و وانیل را داخل کاسه همزن ، خوب هم بزنید تا کرمی و یکدست گردد و بعد به ترتیب ماست و روغن مایع را هم اضافه کنید و هم بزنید . آرد ، نمک و بکینگ پودر را با هم الک کرده و روی مواد کیک بریزید و با مواد به آرامی مخلوط کنید .
این کیک به خاطر ماستی که داخل خود دارد ، خودش به تنهایی خوشمزه است و نیازی به خامه یا کرم های دیگه ندارد . بهتره به تنهایی کنار چای و قهوه سرو گردد .
خامه خیلی کیک را سنگین می کند . برای همین یک جا پخته گردد و دیگه لایه بندی هم لازم ندارد.
کیک را داخل قالب کوچیکتر هم میشود پخت ولی برای کیک هایی که این مدلی سرو میشوند سایز 25 از نظر قد مناسب برای کیک و برش های متناسب خیلی بهتراست .
 کیک را داخل فری که از یک ربع قبل با دمای 180 درجه گرم کردید ، به مدت 40 تا 50 دقیقه بپزید .
 چون دمای فرها متفاوت می باشد بعد از نیم ساعت چک کنید .

 برای سرو کردن ، یه مقدار عسل را داخل یه ظرف بریزید و روی حرارت غیر مستقیم ( مثلا روی بخار کتری ) فقط چند ثانیه بذارید که کمی روان بشود ( خیلی کم ، چون حرارت دادن عسل برای سلامتی مضراست ) .
حالا عسل را با قاشق روی مغزها بریزید . این باعث میشه مغزها به کیک بچسبند . برای مغزهایی که درشت ترهستند مثل گردو و بادام ، روی این کیک باید زیرشون هم کمی عسل بزنید و بعد روی کیک بچسبانید. ولی مغزهای ریزتر و پودر ها نیازی ندارد . راحت می چسبند .
بافت کیک بسیار نرم و عالی است و طعمش هم بی نظیر و کاملا خونه گی می باشد .
پیشنهاد می گردد برای سرو ،  کمی پودر قند الک شده ، شیر ، رنگ خوراکی و کمی اسانس وانیل را مخلوط کرده تا حالت سس روان در بیاد و نهایتا با ترافل رنگی روی کیک ریخته شود .

* سس های روان و آبکی با انواع رنگ ها و طعم ها ، یک گزینه عالی برای تزیین سریع کیک محسوب میشوند . این روش برای کیک هایی مناسب است که خودشان شیرینی کمی دارند و یک لایه سس نازک و شیرین ، میتواند گزینه خوبی برای تزیین این کیک ها باشد .
 یکی از آسان ترین روش تهیه این سس ها این است که پودر شکر یا پودر قند الک شده را با شیر و مقدار کمی اسانس وانیل یا انواع اسانس خوراکی ، مخلوط کنید و بعد با همزن دستی به خوبی مواد را بزنید تا با هم ترکیب بشوند . ( طرز تهیه کیک ماست فرانسوی )

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-53492516-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه کیک ماست فرانسوی / مواد لازم جهت تهیه کیک ماست فرانسوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..