تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفر نوروزی آرسنال به خاورمیانه قطعی شد

۸۴۴۲۵۱

۲۰۵۵ 

تیم فوتبال آرسنال در افتتاحیه ورزشگاه آل مکتوم امارات به مصاف النصر این کشور خواهد رفت.

ورزش سه: باشگاه النصر امارات از ماه ها قبل به دنبال برگزاری یک بازی افتتاحیه با شکوه برای ورزشگاه جدید آل مکتوم بوده است.

اماراتی‌ها در ابتدا می‌خواستند بارسلونا یا لیورپول را دعوت کنند تا قبل از جام ملت های آسیا این ورزشگاه را افتتاح کنند ولی مراسم به بعد از این تورنمنت مهم موکول شد.

در سری دوم تلاش ها، باشگاه آرسنال یکی از جدی ترین گزینه های مسئولان اماراتی بود که در نهایت نیز توافق رسمی بین دو طرف برقرار شد. بدین ترتیب قرار است شاگردان اونای امری روز ۲۶ مارس، یعنی ششم فروردین ماه سال ۹۸، در دیدار نمادین افتتاحیه ورزشگاه آل مکتوم به مصاف تیم النصر امارات بروند.

سفر نوروزی آرسنال به خاورمیانه قطعی شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفر نوروزی آرسنال به خاورمیانه قطعی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..