تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تروریست های داعشی در لباس زنانه!+فیلم

داعشی‌های باقی مانده در الباغوز با لباس‌های زنانه از مخفیگاه خود خارج شدند.


به گزارش خبرنگتارشمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: بنا بر اعلام کنو جبرئیل، سخنگوی قسد (نیرو‌های سوری دموکراتیک) از زمان محاصره الباغوز و مناطق اطراف آن توسط یگان‌های مدافع خلق کُرد، ۲۹ هزار و ۶۰۰ تن که بیشترشان را خانواده‌های داعشی‌ها تشکیل می‌دهند، خود را تسلیم کرده‌اند.


همچنین طبق گزارش العربیه پس از حملات هوایی شدید و درگیری‌های صبح روز یکشنبه الباغوز میان نیرو‌های (قسد) و تروریست‌ها، برای اولین بار رفت‌وآمد‌های علنی اعضای داعش خارج از تونل‌ها مشاهده شد. تروریست‌ها، اما برای فریب نیرو‌های سوری نقشه‌ای تازه به کار گرفتند. آن‌ها این بار با لباس‌های زنانه خود را نمایان کردند تا هویت اصلی‌شان پنهان بماند. در ادامه تردد داعشی‌ها با لباس‌های زنانه را مشاهده می‌کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تروریست های داعشی در لباس زنانه!+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..