تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امداد رسانی پادگان ۵۸ تکاور گلستان به مسافران گرفتار در برف و کولاک

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ،به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ دوم ستاد فخرآبادی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۵۸ تکاور ذوالفقار گفت: به مسافران و خودرو‌های در برف مانده در محور شاهرود به آزادشهر گردنه خوش ییلاق، امداد رسانی شد.

وی افزود: از صبح دیروز تاکنون تعداد ۱۰۰ نفر نیروی انسانی، ۶ دستگاه نفربر (اشمیت)، ۶ دستگاه آمبولانس و ۱۰ خودروی سبک به مناطق مسدود شده اعزام و عملیات پشتیبانی و امدادرسانی همچنان در حال انجام است.

وی ادامه داد: با توجه به صعب‌العبور بودن مسیر به علت بارش برف زیاد، حدود ۱۰۰ الی ۲۰۰ نفر ازهموطنان گرفتار در برف از طریق خودرو‌های کرایس به محل‌های اسکان پادگان چهل دختر، زینبیه، اتاق‌های دژبانی ورودی پادگان، منازل سازمانی و روستا‌های اطراف هدایت‌شدند و با غذای گرم از این عزیزان پذیرایی به عمل آمد.

سرتیپ دوم فخرآبادی گفت: این عملیات امداد رسانی توسط نیرو‌های لشکر ۵۸ نیروی زمینی ارتش، تا پایان برطرف شدن بحران ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

امداد رسانی به مسافران در راه مانده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امداد رسانی پادگان ۵۸ تکاور گلستان به مسافران گرفتار در برف و کولاک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..