تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه کشته و زخمی بر اثر تصادف در مسیر سنندج -دهگلان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ازتصادف دو خودرو در ۲۲ کیلومتری محور سنندج- دهگلان  مسیر گردنه صلوات آباد خبر داد.

محمدباقر محمدی افزود : در این حادثه که ساعتی پیش مابین یک دستگاه سواری پژو پارس و یک دستگاه وانت بار رخ داد، دو نفر از سرنشینان هردو خودرو در دم جان باختند و یک نفر نیز مصدوم شد که با همکاری اورژانس استان به مراکز درمانی انتقال داده شد.

مدیرعامل جمعیت حلال احمر استان کردستان با بیان اینکه طی سه روز گذشته تصادفات جاده ایی در سطح استان منجر به کشته شدن ۷ نفر از هم وطنان ما شده است افزود : درایام نوروز و به دلیل حجم بالای سفر‌های نوروزی رانندگان به نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی بیشتر توجه کنند تا این ایام شیرین به کامشان تلخ نشود.

انتهای پیام /ع

سه کشته و زخمی بر اثر تصادف در مسیر سنندج -دهگلان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه کشته و زخمی بر اثر تصادف در مسیر سنندج -دهگلان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..