تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امدادرسانی به 2500 نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در مازندران

ساعت: 22:02 منتشر شده در مورخ: 1397/12/28 شناسه خبر: 1469439

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران از امدادرسانی این جمعیت به 2 هزار و 500 نفر از آسیب دیدگان سیلاب در مناطق مختلف استان خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مجتبی اکبری در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در پی هشدار هواشناسی و مدیریت بحران استان مبنی بر ورود سامانه پرقدرت بارشی و احتمال جاری شدن سیلاب در مناطق مختلف استان، به تمامی عوامل امدادی جمعیت هلال احمرآماده باش کامل اعلام و تدابیر لازم را جهت اجرای هرگونه عملیات امدادونجات اتخاذ نمودیم.

وی با اشاره به اینکه کانون مهم بحران سیلاب شهرستان سیمرغ بوده است افزود: درمعیت استاندار مازندران ضمن حضور میدانی در شهرستان سیمرغ،عملیات امداد و نجات را شدت بخشیدیم و خوشبختانه هم اینک این شهرستان از موقعیت بحرانی خارج شده است.

اکبری تصریح کرد: در48 ساعت گذشته تیمهای امدادونجات این جمعیت موفق شدند به دوهزار و 507نفر از متاثرین سیلاب خدمات امدادی لازم را ارائه نمایند.

وی افزود:اسکان اضطراری 167نفر،تخلیه آب از 193 واحد مسکونی و رهاسازی 750 دستگاه خودرو از دیگر اقدامات انجام شده می باشد.

اکبری گفت:در این عملیات 80 تیم مجهز امدادی متشکل از 700نفر عوامل امدادی با بکارگیری انواع خودروهای امدادی مشارکت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از تدابیر این جمعیت برای ارائه خدمات امدادونجات در چند حادثه هم زمان در این استان طی 48 ساعت گذشته خبرداد.

اکبری با اشاره به وقوع سیلاب ، طوفان و ریزش برف و کولاک در مناطق مختلف استان و به موازات آن ترافیک سنگین و زمین گیر شدن خودروهای زیادی در طول محورهای مواصلاتی و همچنین ترافیک سنگین ناشی از ورود مسافرین و میهمانان نوروزی ،از تلاش و تدابیر ویژه جمعیت هلال احمر برای مدیریت حوادث مزبور و ارائه خدمات موردنیاز به متاثرین از این وضعیت خبرداد و افزود: واقعیت این است که هلال احمر بصورت همزمان با چند حادثه و بحران مواجه بود که سیلاب یکی از این بحرانها بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به ورود چشمگیر عوامل امدادی این جمعیت در بحران سیلاب در شهرستان سیمرغ گفت: افزون بر این عوامل امدادی هلال احمر استان بصورت همزمان در شهرستان های ساری و میاندرود، نکا ، قائمشهر ،چالوس،نوشهر،بابل،بهشهر،بابلسر،جویبار،آمل ،سوادکوه و گلوگاه درگیر سیلاب سنگین و طغیان رودخانه ها بودند که این عملیات همچنان ادامه دارد.

اکبری با تاکید بر اینکه تمام توان عملیاتی جمعیت هلال احمر بکار گرفته شد تا خدمات موردنیاز به آسیب دیدگان ارائه گردد گفت: همه عوامل امدادی تا زمان نیاز در مناطق حادثه دیده حضور مستمر خواهند داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امدادرسانی به 2500 نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..