تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رانش زمین و ریزش سنگ در منطقه جوارم/تخلیه آب از خانه‌ها و معابر توسط نیروهای امدادی

ساعت: 20:00 منتشر شده در مورخ: 1397/12/28 شناسه خبر: 1469428

فرماندار شهرستان سوادکوه با اشاره به بارش برف در مناطق بالادست شهرستان و بارش باران در مناطق پایین دست، بحران در سوادکوه را ترکیبی عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سعید یزدانی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به بارندگی‌ شدید از شب یکشنبه تاکنون، وضعیت شهرستان را رضایت‌بخش ندانست، گفت: شدت بارندگی‌ موجب طغیان رودخانه تلار شده است و با توجه به اینکه این رودخانه از میان شهر پل‌سفید و زیراب می‌گذرد، طغیان آب وارد کوچه، معابر و خانه‌های مردم شده است.

فرماندار شهرستان سوادکوه با اشاره به بارش برف در مناطق بالادست شهرستان و بارش باران در مناطق پایین دست، بحران در سوادکوه را ترکیبی عنوان کرد و در رابطه با وضعیت محور سوادکوه گفت: محور اصلی در حوزه استحفاظی این شهرستان باز بوده و در محورهای فرعی تنها در جایی که شاهد بارش بارف هستیم، محور بسته است.

وی با بیان اینکه عمده مشکلات محور اصلی در منطقه جوارم است، گفت: در این منطقه ریزش و رانش داشته‌ایم و درختان جنگلی وسط جاده افتاده‌اند اما لودر و بیل مکانیکی در کنار جاده مستقر هستند تا بلافاصله پس از ریزش، سنگ و گل را از وسط جاده جمع کنند.

فرماندار شهرستان سوادکوه در رابطه با توقف حرکت قطار در مسیر ریلی این شهرستان، دلیل آن را خالی شدن زیر خط ریل در یک نقطه عنوان کرد و افزود: مسافران در ایستگاه شهر پیاده شدند و همه آنها با اتوبوس منتقل شده‌اند.

وی با بیان اینکه از شب یکشنبه تیم‌های امدادی در مکان های مشخص تقسیم‌بندی و مستقر شده بودند، گفت: در حال حاضر، تیم‌های امدادی با تجهیزات خود در حال تخلیه آب از خانه‌ها و معابر هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رانش زمین و ریزش سنگ در منطقه جوارم/تخلیه آب از خانه‌ها و معابر توسط نیروهای امدادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..