تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت مرغ در مقایسه با روزهای قبل ٢ هزار تومان کاهش یافت

قیمت مرغ در مقایسه با روزهای قبل ٢ هزار تومان کاهش یافت - ساعت24 هدر موبایل تلگرام ساعت 24 سفر باتو

ساعت 24-بازرسی اتاق اصناف اعلام کرد، با توجه به اینکه قیمت مرغ در میدان بهمن تهران (عمده فروشی) ۱۰ هزار و ۵۰ تومان است، فروش مرغ بالا تر از ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در واحد های صنفی(خرده فروشی) تخلف محسوب می‌شود و متخلفان جریمه خواهند شد.

براساس اطلاعیه اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران (به نقل از واحد بازرسی اصناف) برای اعضای خود، عرضه مرغ در میدان بهمن به قیمت ۱۱۰۵۰ تومان است. کلیه واحدهای صنفی باید مرغ خود را ۱۱۵۰۰ بفروشند؛ در غیر این صورت تخلف محسوب شده و مرتکب جریمه خواهند شد .

بر اساس گزارش میدانی ، با وجود اینکه بازرسی اصناف قیمت  هرکیلوگرم مرغ ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرده اما قیمت این محصول در تهران در محدوه ۱۵ هزار تومان است؛ اما در مقایسه با روزهای قبل حدود ۲ هزار تومان کاهش یافته است.

منبع: تسنیم

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-53492516-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت مرغ در مقایسه با روزهای قبل ٢ هزار تومان کاهش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..