تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاخص بهاری در پایان زمستان/ تدپیکس روی کانال ۱۷۸ هزار واحد ایستاد

شاخص

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات آخرین روز کاری سال با افزایش ۲۷۶۰.۲۰ واحدی به رقم ۱۷۸ هزار و ۶۵۹ واحد رسید. شاخص هم وزن نیز با افزایش ۴۰۸ واحدی عدد ۳۲ هزار و ۹۶۸ واحد را نشان داد. شاخص کل فرابورس ایران نیز با ۵۱ واحد رشد رقم ۲۲۵۷ واحد را نمایش داد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)؛ امروز بازار سرمایه شاهد رشد قیمت اغلب سهم ها در بورس و فرابورس بود و نماگر بیش از ۲۷۰۰ واحد رشد کرد.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس برای دومین روز پیاپی بیشترین تأثیر را بر شاخص‌های بازار سرمایه گذاشت و به تنهایی ۴۰۰ واحد در رشد شاخص‌ها مؤثر بود. بعد از این نماد سنگ معدنی گل‌گهر با ۲۶۱ واخد افزایش و چادرملو با ۲۲۸ واحد افزایش بیشترین تأثیر را روی شاخص‌های بازار سرمایه داشتند. در مقابل پتروشیمی پارس با ۴۸ واحد کاهش، بانک ملت با ۲۸ واحد کاهش و حفاری شمال با ۱۴ واحد کاهش، تأثیر کاهنده بر شاخص‌ داشتند.

امروز بیشتر سهم‌ها در گروه فلزات اساسی، معدنی، پتروشیمی، خودرو و بانک رشد قیمت داشتند. بیشترین ارزش معاملات به گروه شیمیایی رسید. در این گروه ۱۴۹ میلیون سهم جابجا شد. فلزات اساسی بانک‌ها و حمل و نقل دیگر گروه‌هایی بودند که به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. بورس تهران امروز شاهد ارزش معاملات ۱,۵۳۲ میلیارد تومان بود که این رقم ناشی از دست به دست شدن حدود چهار میلیارد سهم و اوراق مالی در بیش از ۱۹۷ هزار نوبت داد و ستد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاخص بهاری در پایان زمستان/ تدپیکس روی کانال ۱۷۸ هزار واحد ایستاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..