تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منشا: از حضور در استقلال خوشحال هستم

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: خوشحالم که در جمع آبی پوشان هستم و امیدوارم در این تیم پیشرفت کنم.

منشا:خوشحالم در استقلال هستمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گادوین منشا بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال با حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره جدایی اش از تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درباره جدایی ام از پرسپولیس، نباید این سوال را از من بپرسید، چرا که باشگاه پرسپولیس مدیر عامل، سرپرست و مربی دارد که می توانند در این باره پاسخگو باشند.

او ادامه داد: زمانی که به استقلال رفتم بازیکن آزاد بودم و احساس کردم بهترین باشگاه برایم استقلال است که می توانم پیشرفت کنم.

مهاجم آبی پوشان پایتخت بیان کرد: کسی نباید به خاطر رفتن من به استقلال مرا سرزنش کند. خوشحالم که در استقلال هستم و امیدوارم در این تیم پیشرفت کنم.

بیشتر بخوانید:

شفر: مجیدی در آینده می تواند سرمربی استقلال شود / او الگوی خوبی برای جوانان است

بازیکن استقلال ایران را ترک می کند

سرخابی های پایتخت در آسیا رنگ باختند/ پرسپولیس اسیر داور شد استقلال اسیر بد شانسی

انتهای پیام/

اظهارات منشا درباره حضور در استقلال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منشا: از حضور در استقلال خوشحال هستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..