تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم معارفه رئيس جديد فدراسيون ورزش سه گانه برگزار شد

مراسم معارفه رئيس جديد فدراسيون ورزش سه گانه برگزار شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون ورزش سه گانه، مراسم معارفه  مهدی گودرزی رئیس جدید فدراسیون امروز چهارشنبه ۲۸ اسفندماه ۹۷ با حضور مدیرکل برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در این جلسه رغبتی با اشاره ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) و سال نو از زحمات صبور و نامنی در مدت تصدی این سمت تشکر و تقدیر کرد. ایشان از  گودرزی به عنوان مدیر جوان و شایسته‌ای یاد کرد که توانسته تحصیلات دانشگاهی را با کار عملی تلفیق کند. وی با اشاره به انتخاب مدیران جوان در مجامع اخیر تعدادی از فدراسیون‌ها به ضرورت اعتماد به جوانان و توانایی آنان در اداره امور کشور اذعان کرد و افزود که این مدیران جوان می‌توانند سال‌های سال در عرصه مدیریتی ورزش حضور موفقی داشته باشند.

گودرزی در ادامه این مراسم و در جمع کارکنان فدراسیون از حضور در فدراسیون در آستانه اعیاد رجب و ولادت حضرت علی (ع) و عید نوروز ابراز خرسندی کرد و ابراز امیدواری نمود که در سال جدید با تلاش مضاعف ورزش سه گانه کشور را به سوی تعالی رهنمون شد.

در ادامه دکتر رغبتی ضمن اهدای حکم انتصاب گودرزی برای وی در این مسئولیت آرزوی موفقیت نمود.

بیشتر بخوانید:

گودرزی رئیس فدراسیون سه گانه شد

تاریخ انتخابات ۸ فدراسیون ورزشی مشخص شد

داورزنی: تغییراتی در اساسنامه کمیته ملی المپیک ایجاد شد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون ورزش سه گانه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم معارفه رئيس جديد فدراسيون ورزش سه گانه برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..