تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خلج: امیدوارم مسئولان به وعده های خود عمل کنند

خلج: امیدوارم مسئولان به وعده های خود عمل کنندغزال خلج كاپيتان تيم كبدى آداك تهران درباره چگونگى تمرينات خود در طول مسابقات لیگ کبدی بانوان در گفت و گو با  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: امسال همراه تيم آداك بودم، البته كه در ابتداى صحبتم بايد بگم كه نميشه از حمايت هاى عليخانى چشم پوشى كرد به اين دليل كه همه نوع امكانات از زمين كبدى تا وسايل ورزشى را براى ما فراهم كردند، ما تمرينات بسيار منظمى را پشت سر گذاشتيم. ماهرخ دانش سرمربى تيم  در بالا رفتن سطح تكنيكى بازيكن ها خيلى كمك كردند ما پس از يك سرى تمرين هاى هماهنگ و منسجم توانستيم بهترين نتيجه را كسب كنيم و مقام اول مسابقات ليگ برتر ٩٧ را به دست بياوريم.

خلج در خصوص پاداش هايى كه براى تيم هاى برتر در نظر گرفته بودند، بيان كرد: مسئولان متاسفانه مثل هميشه به قول‌هايى كه به ما دادند عمل نكردند فدراسيون جايزه اى را براى سه تيم برتر اعلام كرده بود كه مثل اينكه خبرى از اين جايزه ها نخواهد بود،اين بدقولى باعث مى شود كه سال آينده تعداد بازيكن ها و تيم ها كم تر شود و انگيزه بازى در ليگ برتر نيز از بين خواهد رفت.

بازيكن ملى پوش كبدى در ادامه عنوان كرد: متاسفانه اين موضوع در كشور ما باب شده است، ما در بازی های آسيايى جاكارتا مقام نخست تيمى بانوان را براى اولين بار در تاريخ كشورمان به دست آورديم، پس از آن وعده هايى به ما دادند و همچنين فدراسيون اعلام كرده بود كه ده سكه را جداگانه براى ما در نظر گرفته اند همه اين قول ها با گذر زمان فراموش شد در حال حاضر با گذشت ٦ماه از مسابقات وزير ورزش و جوانان اعلام كردند كه پاداش ها بماند براى بعد از جنگ اقتصادى، زمانى كه ما يك سال شبانه روز در اردو بوديم و از خانواده هايمان دور بوديم كسى به جنگ اقتصادى فكر مى كرد؟و يا حتى ربطش به ورزشكاران در چيست؟

خلج در ادامه گفت: من اينجا براى اولين بار خداحافظى خودم را از ورزش حرفه اى و كبدى اعلام مى كنم.

بیشتر بخوانید:

اورسجی: هدف ما کسب کرسی در فدراسیون جهانی کبدی است

ارسطو: هدفم بازی كردن در تيم ملی کبدی است

خلج: اميدوارم با تيم تهران قهرمان ليگ كبدی شوم

انتهای پیام/

اظهارات خلج در مورد رقابت های لیگ کبدی بانوان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خلج: امیدوارم مسئولان به وعده های خود عمل کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..