تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش سوزی هواپیما در فرودگاه مهرآباد+ تعداد مصدومان

خالدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

حادثه در فردوگاه مهرآباد تهران/ آتش سوزی هواپیما مصدوم نداشتمجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار کرد: ساعت ۲۱ امشب یک فروند هواپیما در فرودگاه مهرآباد دچار آتش سوزی شده و ۱۰ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است.

وی ادامه داد: جزئیاتی از تعداد مصدومان حادثه در دست نیست و نیروهای آتش نشانی در حال اطفای حریق هستند، خوشبختانه این حادثه  تاکنون مصدوم نداشته است.

خالدی بیان کرد: این هواپیما حدودا ۱۰۰ مسافر داشته است که نیمی از آنها تخلیه شده‌اند و نیروهای امدادی در حال امدادرسانی هستند.

انتهای پیام/

جزئیات حادثه آتش سوزی در فردوگاه مهرآباد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش سوزی هواپیما در فرودگاه مهرآباد+ تعداد مصدومان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..