تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین آمار سوانح چهارشنبه سوری ۹۷ از زبان وزیر بهداشت

فوت یک جوان در زنجان/ حوادث چهارشنبه سوری کاهش یافته استبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید نمکی وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از بیمارستان مطهری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مراسم چهارشنبه سوری امسال تا به این لحظه  ۱۵۷ نفر مصدوم و ۳۰ نفر بستری شده اند؛ اکثر مصدومیت ها به دلیل سوختگی بوده است.

وی ادامه داد: متاسفانه یک نفر در شهرستان زنجان فوت و چشم یک خانم در گیلان  تخلیه شده است.

نمکی ادامه داد: آمار مصدومان حادثه نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است و همکاران کادر پزشکی اقدامات درمانی خوبی را انجام داده اند.

حوادث چهارشنبه سوری ناشی از مشکلات اجتماعی است

وزیر بهداشت بیان کرد: حوادث چهارشنبه سوری مشکل نظام سلامت نیست بلکه مسئله نظام اجتماعی و فرهنگی است و سوء تدبیر در مدیریت اجتماعی در گذشته باعث بروز چنین مسائلی شده است.

نمکی افزود: به دلیل صدای  وحشتناک مواد محترقه بیماران قلبی و افرادی که دچار مشکلات روحی و روانی هستند آرامش ندارند و مردم دوست ندارند عزیزشان در ایام عید روی تخت بیمارستان باشد .

وی با اشاره به اینکه همه باید به هم کمک کنیم تا شاهد بروز چنین حوادثی در کشور نباشیم، گفت: با تقویت فرهنگ جامعه آمار حوادث چهارشنبه سوری در کشور کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین آمار سوانح چهارشنبه سوری ۹۷ از زبان وزیر بهداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..