تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش چشمگیر مصدومان چهارشنبه سوری در بیمارستان فارابی

کاهش چشنمگیر مصدومان چهارشنبه سوری در بیمارستان فارابیآرش میر محمد صادقی معاون درمان بیمارستان فارابی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت مصدومان چهارشنبه سوری تا به این لحظه اظهار کرد: خوشبختانه تا به این لحظه این تعداد مراجعه‌کنندگان تعداد مصدومان جدی که بستری یا برای جراحی آماده شده‌اند کاهش چشمگیری پیدا کرده است.

وی ادامه داد:  تا به این لحظه بیمارستان فارابی ۳۷ بیمار را پذیرش کرده است که از این بین ۳۲ بیمار به صورت سرپایی مداوا شدند و پنج بیمار که علاوه بر آسیب های سطحی آسیب های جدی به چشم آنها وارد شده بود و برای انجام جراحی آماده و بستری شدند.

میر محمد صادقی بیان کرد: اورژانس بیمارستانی و پیش بیمارستانی در همه مراکز در آماده باش کامل قرار دارد و امیدوار هستیم که با همین روند مصدومین کمتری به همراه داشته باشیم.

انتهای پیام/

آماده باش کامل اورژانس بیمارستانی و پیش بیمارستانی فارابی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش چشمگیر مصدومان چهارشنبه سوری در بیمارستان فارابی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..