تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بروزرسانی امنیتی درایور گرافیکی اینتل برای سیستم عامل ویندوز

بروزرسانی امنیتی درایور گرافیکی اینتل برای سیستم عامل ویندوزبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از پایگاه اینترنتی bleepingcomputer، اینتل ، بیست آسیب‌پذیری امنیتی را در درایور گرافیکی خود برای ویندوز رفع کرده است که این آسیب‌پذیری‌ها در صورت بهره‌برداری یک مهاجم با دسترسی محلی به افزایش سطح دسترسی، انکار سرویس یا افشا اطلاعات منجر می‌شوند.

دو مورد از این آسیب‌پذیری‌ها که با درجه حساسیت بالا و با نمرات ۷,۳ و ۸.۲ رده‌بندی شده‌اند، منجر به اجرای کد دلخواه پس از افزایش سطح دسترسی می‌شوند. این دو آسیب‌پذیری با شناسه‌های CVE-۲۰۱۸-۱۲۲۱۴ و CVE-۲۰۱۸-۱۲۲۱۶ ردیابی می‌شوند.

آسیب‌پذیری‌های هجده‌گانه دیگر، دارای درجه متوسط و پایین هستند و از طریق بردارهای حمله محلی قابل بهره‌برداری هستند. مهمترین آنها آسیب‌پذیری‌های CVE-۲۰۱۸-۱۸۰۹۰ و CVE-۲۰۱۸-۱۸۰۹۱ هستند که باعث وضعیت انکار سرویس یا DoS می‌شود.

اینتل به کاربران توصیه کرده است تا به نسخه‌های ۱۰,۱۸.x.۵۰۵۹ (یا ۱۵.۳۳.x.۵۰۵۹)، ۱۰.۱۸.x.۵۰۵۷ (یا ۱۵.۳۶.x.۵۰۵۷)، ۲۰.۱۹.x.۵۰۶۳ (یا ۱۵.۴۰.x.۵۰۶۳)، ۲۱.۲۰.x.۵۰۶۴ (یا ۱۵.۴۵.x.۵۰۶۴) و ۲۴.۲۰.۱۰۰.۶۳۷۳ یا بالاتر برنامه Intel Graphics Driver for Windows بروزرسانی کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بروزرسانی امنیتی درایور گرافیکی اینتل برای سیستم عامل ویندوز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..