تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیل و برف در 22 شهرستان مازندران و گلستان با 2 کشته و مفقود

مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اعلام این خبر گفت که 35 شهر، روستا و محور کوهستانی شهرستان‌های آمل، بابل، بهشهر، جویبار، چالوس، ساری، سوادکوه، قائمشهر، گلوگاه، نکا و نوشهر در استان مازندران طی 24 ساعت گذشته از وقوع سیل، آبگرفتگی و بارش برف و کولاک متأثر شدند.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر با اشاره امدادرسانی به دو هزار و 390 آسیب‌دیده افزود: طی 24 ساعت گذشته، 156 نفر اسکان اضطراری شدند، 28 نفر خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند و چهار نفر هم به مراکز درمانی انتقال یافتند.

سلیمی از فوت یکی از هموطنان در منطقه سوادکوه بر اثر ریزش کوه و مفقود شدن یک نفر در میانرود بر اثر سیل خبر داد.

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته 300 دستگاه خودرو گرفتار در برف، رهاسازی و 21 واحد مسکونی نیز از آب تخلیه شد.

وی با اشاره به حضور 86 تیم امدادی متشکل از 294 امدادگر گفت: در این مدت، 100 بسته غذایی، 120 بطری آب معدنی، 105 قوطی کسنروجات، 600 قرص نان، دو هزار و 400 کیلوگرم برنج و 110 کیلو روغن در بین افراد متاثر از سیل و برف توزیع شده است.

به گفته سلیمی، امدادرسانی در مناطق مزبور همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ادامه با اشاره به وقوع سیل و برف در استان گلستان هم اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته 30 شهر، روستا و محور کوهسانی در 10 شهرستان استان گلستان شامل آزادشهر، آق‌قلا، بندرگز، بندر ترکمن، علی‌آباد، کردکوی، کلاله، گرگان، گنبدکاووس و مینودشت از وقوع سیل، آبگرفتگی و بارش برف و کولاک متأثر شدند.

سلیمی از امدادرسانی به یک هزار و 719 نفر در مناطق حادثه دیده استان گلستان خبر داد و گفت: 15 نفر اسکان اضطراری و 300 دستگاه خودرو گرفتار در برف نیز رهاسازی شدند. همچنین 50 واحد مسکونی از آب تخلیه شد.

وی یادآور شد: 50 تیم امدادی متشکل از 173 امدادگر، مشغول امدادرسانی در مناطق حادثه‌دیده استان گلستان هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیل و برف در 22 شهرستان مازندران و گلستان با 2 کشته و مفقود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..