تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت اقدام مدیران شهری برای رفع تقاطع‌های پرخطر در تربت جام

ضرورت اقدام مدیران شهری برای رفع تقاطع‌های پرخطر در تربت جامبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ بزمی فرمانده پلیس راهور تربت جام گفت : تقاطع دکتر فاضل پنج که امسال توسط شورای اسلامی و شهرداری دوره قبل بازگشایی و به حال خود رها شده الان لاین سمت راست بلوار به طول تقریبا ۵۰۰متر بازگشایی نشده و برای تردد خودرو‌ها و بویژه موتورسیکلت‌ها خطرساز شده که باید هرچه زودتر توسط مسئولان امر رفع مشکل شود.

وی با اشاره به دومین تقاطع پر خطر شهری ادامه داد:ابتدای تقاطع و بلوار خواجه عزیزالله مشکلات عدیده‌ای برای تردد خودرو‌های سبک و سنگین دارد که باید مشکلات این محورهم هرچه زودتر مرتفع و مشکل ترافیکی برطرف شود.

وی با اشاره به سومین مسیر پرخطرشهری تصریح کرد: ابتدای میدان و‌بلوار ابوالوفای بوزجانی تا میدان سمیع آباد مشکلاتی زیادی از جمله نبود تابلو‌های هشداردهنده، عدم آسفالت نصف این محورکه سالهاست رها شده و مابقی آن به صورت خاکی مانده است.

بزمی افزود:بلور ابوالوفای بوزجانی تا میدان سمیع آباد تکمیل نشده وناقص رها شده ومسیر مشخصی برای خود‌رو‌ها وجود نداردواین مسیر فاقدروشنایی و دارای خطرات زیادی برای تردد وسائط نقلیه است که هرچه زودتر باید مشکلات این محور حل شود.


انتهای پیام/س، ج

رفع مشکل تقاطع ها برای روان شدن ترافیک



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت اقدام مدیران شهری برای رفع تقاطع‌های پرخطر در تربت جام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..