تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح‌های فضای سبز در تربت جام

اجرای طرح‌های فضای سبز در تربت جامبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بیژن شیخ مسئول اداره سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تربت جام گفت: اقدامات حوزه فضای سبز در راستای اجرای برنامه‌های ستاد استقبال از بهار در این شهر با هدف ایجاد نشاط و شادابی دربین شهروندان اجرا می‌شود.

وی افزود: برای امسال ۱۰ هزار نهال پیش‌بینی‌شده که ۵ هزار در معابر، بوستان‌ها و پارک‌ها کاشته خواهد شد و ۵ هزار نهال تا پایان سال بین همشهریان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به دیگر اقدامات این مجموعه افزود: گل‌کاری معابر، بلوارها، میدان‌ها و بوستان‌ها در حال انجام است و بهار امسال مردم از شهری با فضای سبز مناسب برخوردار می‌شوند.

شیخ تصریح کرد: گل‌های مورد نیاز در گلخانه‌ها و خزانه‌های شهرداری کاشت و نگهداری شده و در زمان مناسب خود به میدان‌ها، معابر، پارک، بوستان‌ها منتقل می‌شود و فقط تعدادی محدود گل که شرایط کاشت و پرورش آن را در گلخانه‌ها نداشتیم از مشهد تهیه کردیم.


انتهای پیام/س، ج

گل‌های فضای سبز در گلخانه‌ها و خزانه‌های شهرداری کاشت و نگهداری می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح‌های فضای سبز در تربت جام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..