تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیر ساخت‌های شیلاتی گلستان توسعه می‌یابد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ،نبی الله خون میرزایی رئیس سازمان شیلات کشور در آخرین روز از جشنواره طبخ و عرصه آبزیان در گرگان گفت: گلستان یکی از قطب‌های تولید انواع آبزیان از جمله میگو در کشور است و قابلیت‌های فراوانی در استان وجود دارد.

میرزایی افزود:زیر ساخت‌های شیلاتی گلستان با توجه به تعهد وزارت جهاد سازمان شیلات ایران و دستگاه‌های استانی توسعه می‌یابد.

وی ادامه داد:آبزی پروری در استان یک مزیت نسبی محسوب می‌شود که می‌تواند فرصت سرمایه گذاری رافراهم کند.

خون میرزایی افزود: در نهایت توسعه زیرساخت‌ها سبب افزایش نیروی انسانی متعهد در بخش تحقیقات و پژوهش خواهدشد.

وی در پایان هم به میزان تولید سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته میزان صید ماهیان سرد آبی و گرم و آبزیان یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن بوده است.

بزرگترین مجتمع پرورش میگو کشور که مساحت آن ۱۰ هزار هکتار است که ۶ هزار هکتار فاز دوم آن عملیاتی خواهد شد.

سال گذشته بیش از ۲هزار و ۵۰۰ تن میگو در استان گلستان تولید شد.

انتهای پیام /گ

صحبت های رئیس سازمان شیلات کشور در گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیر ساخت‌های شیلاتی گلستان توسعه می‌یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..